مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-13سياسي

تشریح 3 مؤلفه پیدایش انقلاب ها/ هر رأی شلیک گلوله ای به دشمن است


عوامل زیادی برای به وجود آمدن انقلاب ها وجود دارد اما سه عامل در عرصه انقلاب ها خیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که شرایط خاص خود را می طلبد.

- مهدی مزگی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به برگزاری انتخابات 28 خرداد 1400، اظهار داشت: از میان افرادی که نامزد کرسی ریاست جمهوری شده اند فرد شایسته را انتخاب کنیم و طبیعتا آن شخص باید بتواند مشکلاتی را که در مسیر انقلاب اسلامی وجود دارد حل کند تا انقلاب به اهداف خودش برسد.

وی بیان داشت: عوامل زیادی برای به وجود آمدن انقلاب ها وجود دارد اما سه عامل در عرصه انقلاب ها خیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که شرایط خاص خود را می طلبد.

نقش آفرینی ایدئولوژی ها در شکل گیری انقلاب کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ایدئولوژی اولین عاملی است که در انقلاب ها نقش دارد، تبیین کرد: در دنیا ایدئولوژی های متفاوتی شامل ایدئولوژی کمونیست، ایدئولوژی لیبرالیسم و ایدئولوژی اسلامی است.

مزگی نژاد با اشاره به ایدئولوژی اسلامی، تصریح کرد: این ایدئولوژی در عرصه کشور توانسته کارکرد خود را نشان دهد، نه تنها موفق بوده بلکه در مقابل دو ایدئولوژی کمونیست و لیبرالیسم ایستاده و امروز آن ها را به نقد کشیده و نقاط قوت و ضعف آن ها را بررسی کرده و به نوعی برای آن ها چالش ایجاد کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح 3 مؤلفه پیدایش انقلاب ها/ هر رأی شلیک گلوله ای به دشمن است

تشریح 3 مؤلفه پیدایش انقلاب ها/ هر رأی شلیک گلوله ای به دشمن است