مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-13اقتصادي

امکان ساخت سالی یک میلیون مسکن/ تغییر شرایط موجود با رأی مردم


رییس تشکل های مهندسی استان تهران معتقد است امکان ساخت سالانه یک یا حتی تا دو میلیون واحد مسکونی است اما باید برای منابع مالی آن تمهیداتی اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا حیدریون در نشست خبری معرفی تشکل های مهندسی ساختمان تهران گفت: این تشکل از 15 انجمن صنفی در حوزه صنعت ساختمان تشکیل شده و نهادهای مطالبه گر مشکلات مدیریت صنعت ساختمان هستند.

وی افزود: سیاست گذاری های نادرست وزارت راه و شهرسازی در بخش ساختمان و مسکن و همچنین ناتوانی دولت در حمایت از تولید مسکن ارزان جامعه هدف که زوج های جوان هستند سبب شده تا با بازار آشفته تولید، خرید و فروش مسکن مواجه شویم.

رییس تشکل های مهندسی ساختمان استان تهران ادامه داد: عدم استفاده از ساخت و ساز صنعتی به ضعف در ایمنی ساختمان ها منجر شده از سوی دیگر توسعه حاشیه نشینی، بد مسکنی و بافت های فرسوده شهری باعث شده تا 34 درصد از ساختمان های شهر تهران در مقابل زلزله به ویژه در بافت های فرسوده نا مقاوم باشند.

حیدریون با بیان اینکه سال های گذشته با کاهش شدید تولید مسکن روبرو بودیم، گفت: در حال حاضر بافت فرسوده کشور دو برابر مساحت تهران است و شهرداری می بایست به جای ترویج دوچرخه سواری، احیای بافت های فرسوده را در دستور کار قرار می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ساخت سالی یک میلیون مسکن/ تغییر شرایط موجود با رأی مردم

امکان ساخت سالی یک میلیون مسکن/ تغییر شرایط موجود با رأی مردم