مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-13ورزشي

برگزاری تجمع انتخاباتی در مساجد و سالن های ورزشی ممنوع است


با توجه به آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا انتظار جدیت و نظارت بیشتر در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز انتخابات حداکثری می رود.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با توجه به آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا انتظار جدیت و نظارت بیشتر در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز انتخابات حداکثری می رود.

مراد ناصری در جلسه بررسی روند انتخابات و هیئت اجرایی شهرستان نهاوند، افزود: برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات و انعکاس بیشتر برنامه های هر یک از نامزدها و مشارکت حداکثری در سایه حفظ سلامت اجتماعی، رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی با توجه به طرح مدیریت هوشمند برای تمامی افراد مرتبط با انتخابات الزامی است.

وی بیان کرد: هر گونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان های سربسته از قبیل مساجد، سالن های اجتماعات، تالارهای پذیرایی و سالن های ورزشی ممنوع است.

مرادی با بیان اینکه تجمع در محیط های بسته ممنوع است، افزود: در صورت ضرورت تشکیل جلسات داخلی ستادها در فضای بسته، با رعایت کامل طرح مدیریت هوشمند(رنگ بندی شهرها) و رعایت محدودیت حداکثر 15 نفر برای شهرهای با وضعیت قرمز، 20 نفر برای شهرهای با وضعیت نارنجی و 30 نفر برای شهرهای با وضعیت زرد بلامانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تجمع انتخاباتی در مساجد و سالن های ورزشی ممنوع است

برگزاری تجمع انتخاباتی در مساجد و سالن های ورزشی ممنوع است