مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-13ورزشي

عراق به دور بعدی انتخابی جام جهانی صعود کرد


با نتایج ثبت شده در انتخابی جام جهانی در آسیا، صعود تیم ملی عراق به مرحله نهایی این رقابت ها مسجل شد و این تیم برابر ایران در دیداری تشریفاتی به میدان خواهد رفت.

- با نتایج ثبت شده در انتخابی جام جهانی در آسیا، صعود تیم ملی عراق به مرحله نهایی این رقابت ها مسجل شد و این تیم برابر ایران در دیداری تشریفاتی به میدان خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی عراق با پیروزی یک بر صفر هنگ کنگ در هفتمین دیدار خود در انتخابی جام حهانی و شکست لبنان مقابل کره جنوبی، صعودش را به مرحله سوم انتخابی جام جهانی قطعی کرد و در بازی هشتم مقابل ایران به طور تشریفاتی به میدان خواهد کرد.

شاگردان سرچکو کاتانچ که از هفت دیدار خود 17 امتیاز کسب کردند، در صورت شکست در بازی پایانی مقابل ایران، باز هم به مرحله بعد صعود می کنند.

در واقع عراق در صورت باختن به ایران در هشتمین بازی و قرار گرفتن در رتبه دوم گروه، جزو برترین تیم های دوم می شود و به طور قطع به مرحله بعد صعود می کند.

در صورت کسر 6 امتیاز از عراق به علت پیروزی مقابل کامبوج در بازی رفت و برگشت، این تیم با 11 امتیاز و تفاضل گل 4+ در بین پنج تیم برتر دوم قرار می گیرد چرا که وضعیت بهتری نسبت به تیم های دوم گروه های F، H، G خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق به دور بعدی انتخابی جام جهانی صعود کرد

عراق به دور بعدی انتخابی جام جهانی صعود کرد