مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-13فرهنگي

عکس های قاجاری حرم مطهر رضوی در موزه ملک به نمایش درمی آید


نمایشگاه های تصاویر آثار تاریخی گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک، همزمان با آغاز دهه کرامت در خانه تاریخی ملک افتتاح می شود.

- به نقل از روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، 2 نمایشگاه تصاویر عکس های قاجاری حرم مطهر رضوی و سکه های ولایت عهدی امام رضا علیه السلام با نمایش تصویرهایی از آثار برگزیده موجود در گنجینه آثار تاریخی کتابخانه و موزه ملی ملک به مناسبت گرامی داشت دهه کرامت و ولادت باسعادت امام هشتم علیه السلام در خانه تاریخی ملک برپا شد.

مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک با توجه به وقف نامه حاج حسین ملک، بنیان گذار و واقف کتابخانه و موزه ملی ملک امکان بیرون بردن آثار موزه ای و کتابخانه ای را از این گنجینه ندارد، بنابراین شماری بسته نمایشگاهی برگزیده از تصویرهای نفایس این موقوفه با بهره گیری از یافته های پژوهشی و ذوق و هنر کارشناسان مؤسسه تهیه شده است و در دیگر مکان ها و مرکزهای فرهنگی به نمایش در می آید.

کتابخانه و موزه ملی ملک تا سال 1375 خورشیدی در خانه تاریخی ملک پذیرای اهل علم و پژوهش بود و از این زمان به ساختمان نوبنیاد کنونی در محوطه تاریخی باغ ملی تهران جابه جا شد.

دوستداران فرهنگ و هنر اکنون می توانند از خدمات گوناگون فرهنگی و اجتماعی خانه تاریخی ملک در جایگاه یک عمارت تاریخی با رویکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس های قاجاری حرم مطهر رضوی در موزه ملک به نمایش درمی آید

عکس های قاجاری حرم مطهر رضوی در موزه ملک به نمایش درمی آید