مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-13اجتماعي

برگزیدگان جشنواره «مادر دوست داشتنی من» در سمنان تجلیل شدند


20 دانش آموز برگزیده جشنواره فیلم «مادر دوست داشتنی من» در سمنان تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده جشنواره فیلم مادر دوست داشتنی من صبح امروز با حضور شهردار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مدیر بانوان و نیز وظایف آن ها مضاعف شد و بخش زیادی از رسالت آموزشی و تحصیلی نیز بر عهده مادران پرتلاش گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش مادران در تأمین سلامت خانواده نیز در ایام کرونا مسئولیت خطیری بود که مادران به خوبی از عهده آن بر آمدند و برای سلامتی اعضای خانواده از هیچ کوششی دریغ نکردند و این حجم از تلاش و فداکاری شایسته تقدیر و تکریم است.

سمیه قاسمی، مدیر بانوان و خانواده شهرداری سمنان نیز گفت: جشنواره مادر دوست داشتنی من با هدف تکریم مقام شامخ مادر و تجلیل از زحمات شبانه روزی آن ها به ویژه در بخش تحصیل و مبارزه با کرونا برگزار شد.

وی جامعه هدف این جشنواره را دانش آموزان اعلام و تصریح کرد: دانش آموزان استان در قالب فضای شاد با این جشنواره آشنا شده و فیلم های 60 ثانیه ای خود را در وصف مادران خود و خوبی ها و مهربانی های آن ها برای ما ارسال کردند.

مدیر بانوان و خانواده شهرداری سمنان بیان کرد: بیش از 300 فیلم به دبیرخانه جشنواره رسید و پس از بررسی آثار 20 فیلم به عنوان فیلم های برتر انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره «مادر دوست داشتنی من» در سمنان تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره «مادر دوست داشتنی من» در سمنان تجلیل شدند