مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 14:202021-06-12فرهنگي

معرفی برگزیدگان شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان


شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر با معرفی برگزیدگان بخش های رقابتی صحنه ای، کودک و نوجوان و بخش نمایشنامه نویسی پایان یافت.

- ایسنا/اصفهان شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر با معرفی برگزیدگان بخش های رقابتی صحنه ای، کودک و نوجوان و بخش نمایشنامه نویسی پایان یافت.

دبیر جشنواره شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بخش صحنه ای هیأت داوران بدون اولویت معرفی جوایز این بخش شامل دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی را به آرش فلاحت پیشه از تهران برای نمایش پنهان خانه پنج در و کیانوش ایازی از تهران برای نمایش زیپ اهدا کرد.

خیام وقارکاشانی گفت: در بخش کودک و نوجوان با رأی هیأت داوران، دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی به فرزاد لباسی از همدان برای نمایش موش کجا گربه کجا ، وحید نفر از تهران برای نمایش آرزوهای یک موش کور و رامین کهن از تهران برای نمایش موش تا موش تعلق گرفت و هیأت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی را به عمادالدین رجبلو برای نمایش دشمن خدا از گرگان اعطا کرد.

وی افزود: در بخش متون نمایشی و نمایشنامه نویسی بر اساس رأی داوران، نمایشنامه پانزده متر و نیم نوشته عباس چهل تنان از شیراز، راضیه نوشته شهرام احمدزاده از تهران و نمایشنامه اتفاق به نویسندگی محمدصادق خیمه کبود از کاشان به عنوان نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان

معرفی برگزیدگان شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان