مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-12فرهنگي

نمایشگاه شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی افتتاح شد


نمایشگاه شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی صنایع دستی در محل ساختمان مرکزی وزارت میراث فرهنگی برپا شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

- ، نمایشگاهی از آثار شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی، با حضور پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز شنبه 22 خرداد 1400 افتتاح شد.

این نمایشگاه به مناسبت فرا رسیدن 20 خرداد روز جهانی صنایع دستی در محل ساختمان مرکزی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برپا شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

در این نمایشگاه آثار شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی به منظور آشنایی هرچه بیشتر علاقه مندان، به صورت نمادین به نمایش درآمده است.

پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور گفت: ثبت ملی و جهانی شهرها و روستاهای صنایع دستی، باعث می شود تا این شهرها و روستاها بهتر دیده شوند و ظرفیت های آن ها می تواند به شکل بهتری معرفی شود.

او افزود: شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی می توانند مقصد گردشگران شوند و هم چنین این شهرها می توانند به مکانی برای میزبانی از علاقه مندان به صنایع دستی، دانشجویان رشته های هنری، تجار و بازرگانان و گردشگران تبدیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی افتتاح شد

نمایشگاه شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی افتتاح شد