مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-12اقتصادي

پایداری 83 درصد مشاغل در کمیته امداد لرستان/ 2500 مسکن مددجویی احداث می شود


مدیرکل کمیته امداد لرستان، 83 درصد شغل های ایجاد شده در مجموعه امداد را اشتغال پایدار خواند و گفت: در برخی موارد نیز فضای فروش را برای مددجویان جهت عرضه محصولات تولیدی فراهم کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جلال شیخ پور ظهر امروز در مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد لرستان، ضمن گرامی داشت دهه کرامت، اظهار کرد: کمک به امر ازدواج جوانان در زمینه های مختلف همچون تهیه جهیزیه و پرداخت تسهیلات از جمله اهداف کمیته امداد در راستای تسهیل ازدواج است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه هایی که کمک می کند زنجیره فقر و گرفتاری قطع شود، ارائه کمک ها مختلف به اعضای تحت پوشش کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان به اشاره به جمعیت 12 هزار نفری از دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش این مجموعه، افزود: اهتمام جدی به آموزش از جمله راهکارهای امداد برای توانمندسازی مددجویان است، همچنان که به دنبال این هستیم از طریق شرکت ها و واحدهای تولیدی برای 900 مددجوی فارغ التحصیل  شرایط ایجاد شغل را فراهم سازیم.

جلال پور بیان داشت: در سال گذشته 2 هزار جهیزیه تقدیم نوعروسان تحت حمایت شد، ضمن اینکه این سرانه سهمیه ای برای امسال سه برابر سال 99 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری 83 درصد مشاغل در کمیته امداد لرستان/ 2500 مسکن مددجویی احداث می شود

پایداری 83 درصد مشاغل در کمیته امداد لرستان/ 2500 مسکن مددجویی احداث می شود