مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-12سياسي

از احیای کارخانه آونگان در آستان قدس رضوی تا نجات آذرآب و هپکو در دستگاه قضا


رییس ستاد مرکزی حامیان رییسی(سحر1400) استان مرکزی گفت: در استان مرکزی و شهر اراک با پیگیری های آقای رییسی در زمانی که در آستان قدس رضوی بودند شرکت آونگان احیا و به چرخه تولید بازگشت و در زمانی که در دستگاه قضا بودند از نابودی شرکت هایی همچون هپکو و آذرآب جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از اراک، تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز 28 خرداد کمتر از یک هفته باقی مانده  و کشور می رود تا برگزاری خلق حماسه ای دیگر شود.

انتخابات ریاست جمهوری از مهم ترین رویدادهای سیاسی به شمار می رود و در آن رییس اجرایی کشور با رای مستقیم مردم برای چهار سال انتخاب می شود.

رییس جمهوری به عنوان تاثیرگذارترین مقام اجرایی کشور نقش مهمی را در سیاست گذاری های داخلی و خارجی بر عهده دارد و هدایت گر جامعه به طرف پیشرفت و توسعه است؛ از این رو اهمیت این موضوع سبب شده تا در قانون اساسی معیارهای خاصی برای ریاست جمهوری تعیین و بدین ترتیب زمینه انتخاب فردی اصلح و شایسته فراهم شود.

در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رییسی، محسن مهرعلیزاده، محسن رضایی، امیرحسین همتی، سعید جلیلی و علیرضا زاکانی نامزدی خود را اعلام کرده اند.

در استان مرکزی احمد آزاد مسئولیت ستاد حامیان رییسی(سحر1400) را برعهده دارد، وی با حضور در  دفتر خبرگزاری فارس به سوالات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از احیای کارخانه آونگان در آستان قدس رضوی تا نجات آذرآب و هپکو در دستگاه قضا

از احیای کارخانه آونگان در آستان قدس رضوی تا نجات آذرآب و هپکو در دستگاه قضا