مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-12اقتصادي

حوزه چاپ و نشر و انتظار از دولت آینده


عضو هیأت مدیره تعاونی صنعت چاپ خراسان رضوی با اشاره به انتظارات و خواسته های حوزه چاپ و نشر از دولت آینده، گفت: چاپخانه ها خواستار بازگرداندن حقوق از دست رفته خود در این صنعت هستند.

- علی اصغر جلیلیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برخی از مشکلات این روزهای صنعت چاپ و نشر و انتظارات از دولت آینده، اظهار کرد: مشکلات در صنعت چاپ به دو دسته تقسیم می شود؛ نخست مشکلات تأمین مواد اولیه و ملزومات و لوازم یدکی ماشین آلات روز دنیا و دیگری موانعی همچون سازمان های امور مالیاتی، بیمه تامین اجتماعی و شهرداری ها است.

وی ادامه داد: از دولت آینده می خواهیم تا حقوق از دست رفته ما در این صنعت بازگردانده شود و واردات و توزیع مواد اولیه به شرکت های تعاونی هر صنف واگذار شود.

قوانین دست و پا گیر برداشته شود جلیلیان با بیان این که تبصره های دست و پاگیر از سر راه برداشته شود ، تصریح کرد: برای نمونه در موضوع قوانین امور مالیاتی مواد و قوانینی وجود دارد که اگر هر شخص از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای مجوز باشد شامل فعالیت های چاپ و انتشارات و هنری و فرهنگی از پرداخت مالیات معاف است و یا هر تولیدی که در شهرک های صنعتی مشغول شود تا 10 سال از پرداخت مالیات معاف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه چاپ و نشر و انتظار از دولت آینده

حوزه چاپ و نشر و انتظار از دولت آینده