مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-12سياسي

تزریق 600 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی خوی طی یک سال


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: در طول یکسال 600 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی خوی تزریق شده است .

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: در طول یکسال 600 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی خوی تزریق شده است .

عادل نجف زاده در نشست خبری بااصحاب رسانه خوی ظهار کرد : با تلاش ها و پیگیری صورت گرفته در طول یکسال اخیر 600 میلیارد تومان اعتبار برای بودجه های عمرانی خوی تزریق شده است .

وی با بیان اینکه بودجه خوی در سال جاری سه برابر شده است، تصریح کرد : در سال 1400 بودجه شهرستان 175 میلیارد تومان شده است .

عضو کمسیون عمران مجلس تکمیل محورهای مواصلاتی خوی ،گازرسانی به روستاها ،پایانه گمرکی رازی را از عمده پروژه های عمرانی خوی اعلام کرد .

نجف زاده با اشاره مشکلات و موانع موجود در توسعه خوی اظهار کرد : در عید نوروز امسال از بیش از 87 روستا بازدید و در جریان مشکلات خرد و درشت روستاییان قرار گرفتم .

وی تصریح کرد : جاده 28 کیلومتری الند خوی و پل قزل آغل که در طول 30 سال آسفالت نشده بود در حال حاضر توسط 3 پیمانکار بومی زیر سازی شده و آماده آسفالت ریزی است .

رییس کمیته حمل و نقل مجلس از آغاز طرح مطالعاتی سد بزرگ الند خبر داد و گفت : متاسفانه در طول سالهای گذشته با غفلت صورت گرفته معمای مشکل آب خوی بصورت لاینحل مانده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 600 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی خوی طی یک سال

تزریق 600 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی خوی طی یک سال