مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-12فرهنگي

جشن خانه سینما امسال برگزار می شود؟


رییس انجمن عالی هنرها و فنون سینمایی ایران معتقد است که پیچیده شدن شرایط اکران، متفاوت بودن شکل عرضه نمایش فیلم ها و انجام نشدن داوری فیلم ها در دو سال گذشته از جمله مسائلی است که برگزاری جشن خانه سینما را در سال 1400 با اما و اگرهایی روبرو می کند.

- رییس انجمن عالی هنرها و فنون سینمایی ایران معتقد است که پیچیده شدن شرایط اکران، متفاوت بودن شکل عرضه نمایش فیلم ها و انجام نشدن داوری فیلم ها در دو سال گذشته از جمله مسائلی است که برگزاری جشن خانه سینما را در سال 1400 با اما و اگرهایی روبرو می کند.

رامین حیدر ی فاروقی در گفت وگویی با ایسنا درباره چگونگی برگزاری جشن خانه سینما که سال قبل هم بخاطر ادامه دار بودن پاندمی برپا نشد، توضیح داد: جشن خانه سینما در روز ملی سینما برای سینماگران ایران بیش از یک رویداد برای ارزیابی کیفی، هنری و فنی سینمای ایران است؛ این جشن و آن روز، یادآور یک داستان پرماجراست از شخصیت ها و همراهی ها و همدلی های آدم هایی که برای داشتن و ماندن و رشد سینمای هوشیار در ایران کوشش مستمر کرده اند.

برگزاری جشن، برای آکادمی خانه سینما، که انجمنی است فرهنگی - آموزشی است و هدف آن ارزیابی اثربخشی رفتار سینمای ایران از ایده تا اجراست، اصول و قواعدی دارد که باید علمی، منطقی و پیشنهاد دهنده و عملی باشند؛ انجمن عالی هنرها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن خانه سینما امسال برگزار می شود؟

جشن خانه سینما امسال برگزار می شود؟