مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-12سياسي

روز دختر فقط یک روز نمادین نیست


نام گذاری میلاد حضرت معصومه (س) به عنوان روز دختر، یک روز نمادین نیست، بلکه دختران باید آن حضرت را الگوی زندگی خود قرار دهند.

- ایسنا/زنجان کارشناس دینی گفت: نام گذاری میلاد حضرت معصومه (س) به عنوان روز دختر، یک روز نمادین نیست، بلکه دختران باید آن حضرت را الگوی زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه (س) به مقام و منزلت این بانوی اسلام پرداخت و اظهار کرد: حضرت معصومه (س) مالک بهشت است و دیگران را هم به بهشت وارد می کند.

وی با تاکید بر این مطلب که شفاعت یکی دیگر از مقام و منزلت حضرت معصومه (س) است، ادامه داد: با شفاعت این بانوی بزرگ اسلام، همه شیعیان وارد بهشت می شوند.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه در تقویم جمهوری اسلامی سالروز ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان روز دختر نام گذاری شده است، تصریح کرد: این کار نمادین نیست، بلکه دختران باید آن حضرت را الگوی زندگی خود قرار دهند تا مسیر سعادت را در زندگی خود طی کنند.

وی با اشاره به زنده به گور کردن دختران در زمان جاهلیت و تلاش های بی نظیر پیامبر اسلام (ص) برای پایان دادن به این رسم غلط با بوسه زدن به دست حضرت زهرا (س)، ادامه داد: دختر هدیه الهی است، پس خانواده ها باید تلاش کنند دختران خود را اسلامی، با حجاب و عفاف که دستور قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دختر فقط یک روز نمادین نیست

روز دختر فقط یک روز نمادین نیست