مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-12سياسي

برخی از نامزدها به وظایف قانونی رییس جمهور آگاه نیستند


کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه قانون انتخابات در کشور باید اصلاح شود، گفت: هنوز برخی از نامزدها به 38 وظیفه قانونی رییس جمهور آگاه نیستند.

- ، حسن عباسی صبح شنبه در همایش روز دختر با عنوان دختر ایرانی، ایران پیشرفته در رشت، اظهار کرد: بحث فمنیستی 100 سال است که در غرب رواج یافته در حالی که ارزش و جایگاه ویژه زن در ادیان الهی قدمت دیرینه دارد.

وی با بیان اینکه انتخابات مدل بومی ایرانی ندارد و بیشتر مدل آمریکایی است، افزود: انتخابات ربط زیادی به جامعه ایرانی و اسلام ندارد و فرهنگ انتخابات باید رواج یابد.

کارشناس مسائل استراتژیک با تاکید بر انتخاب کسی که بتواند به نیازهای روز پاسخ دهد، عنوان کرد: برنامه نامزدها مهم است اما توانایی و کارنامه افراد به مراتب اهمیت بیشتری دارد.

عباسی با تأکید بر سالم بودن شخص و بررسی سلامت اطرافیان وی برای داشتن انتخاب اصلح، اضافه کرد: عدم احراز صلاحیت برخی افراد به معنای نفی مردم سالاری نیست.

رییس اندیشکده یقین با بیان اینکه بیشتر از 600 نفر از اعضای شوراهای شهر در دوره گذشته بازداشت شده و دارای فساد مالی و اخلاقی بودند، بیان کرد: شورای نگهبان بر کاندیدای شورای شهر نظارت نداشت و این یک اشکال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از نامزدها به وظایف قانونی رییس جمهور آگاه نیستند

برخی از نامزدها به وظایف قانونی رییس جمهور آگاه نیستند