مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 03:052021-06-11ورزشي

درآمد شهرداری تبریز کفاف هزینه های شهر را می کند


کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تبریز گفت: در آمد شهرداری تبریز کفاف هزینه های شهر را می کند و موضوع اصلی مدیریت هزینه ها است.

- کمال ادیب والا که یکی از کاندیداهای جوان و خوش فکر انتخابات شورای شهر تبریز در دوره ششم است و در پویش ازما نیز شرکت کرده، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص هدف گذاری ها، برنامه ها و اولویت فعالیت های خود در دوره جدید شورا گفت: اجرای دقیق قانون، اجرای عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی، مبارزه با مفاسد موجود در سیستم شهرداری و ایجاد سامانه متمرکز و پایگاه اطلاعات در حوزه های مختلف شهری و مکانیزه کردن امورات شهری از اولویت های بنده در شورای شهر تبریز است.

وی افزود: ترویج ورزش همگانی و بهداشت عمومی و سلامت و نشاط شهری، بهسازی چهره عمومی شهر، بر طرف کردن حاشیه نشینی و اجرای ابر پروژه های شهری، حمایت از کارگاه های کوچک زود بازده، تولید ثروت و منابع در آمدی متعارف برای شهرداری و به کارگیری ظرفیت های شهرداری در کنار جذب نیروهای کارآمد از دیگر اهداف و برنامه های بنده در شورای شهر تبریز است.

ادیب سپس در خصوص مشکل درآمد شهرداری ها نیز گفت: در ابتدا باید جلوی خروجی های زاید و ریخت و پاش ها فوراً گرفته شود، در آمد شهرداری کفاف هزینه های شهر را می کند و مساله اصلی در مدیریت هزینه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد شهرداری تبریز کفاف هزینه های شهر را می کند

درآمد شهرداری تبریز کفاف هزینه های شهر را می کند