مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-11اقتصادي

110 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند


مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: 110 مرکز نیکوکاری در چهار سطح محله محور، مسجد محور، صنفی و مراکز تخصصی در این استان فعالیت می کنند.

- بابیان اینکه مراکز نیکوکاری در راستای تسریع در روند خدمت رسانی به خانواده های نیازمند توسط نیروهای مردم راه اندازی می شوند بیان کرد: در این مراکز کمک های نقدی و غیرنقدی توسط نیروهای مردمی جمع آوری و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت می رسد.

وی بابیان اینکه انجام خدمات رایگان برای نیازمندان از دیگر فعالیت های مراکز نیکوکاری است، تصریح کرد: دارندگان تخصص های گوناگون از جمله تدریس، تعمیرات لوازم خانگی و ساختمان، درمان و انجام امور مربوط به تأسیسات ساختمان می توانند در راستای انجام امور خیریه و کمک به نیازمندان به این مراکز مراجعه کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به فعالیت شش مرکز نیکوکاری تخصصی کاریابی در استان افزود: مراکز تخصصی کاریابی با رویکرد کارآفرینی و ایجاد زمینه اشتغال مددجویان و خانواده های نیازمند استان راه اندازی شده اند.

محمدی ادامه داد: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، شناسایی و جذب خیران و جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در اسرع وقت از جمله اهداف راه اندازی این مراکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند

110 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند