مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 00:202021-06-11ورزشي

دلیل حضور کم رنگ پینگ پنگ بازان در تورهای جهانی/ IOC کمک حال بازیکن ایرانی شد


سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان اعلام کرد: تغییر سیستم فدراسیون جهانی دیگر امکان اینکه به صورت گسترده بازیکنان را به مسابقات اعزام کنیم وجود ندارد و باید رنکینگ خاصی داشته باشند.

- سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان اعلام کرد: تغییر سیستم فدراسیون جهانی دیگر امکان اینکه به صورت گسترده بازیکنان را به مسابقات اعزام کنیم وجود ندارد و باید رنکینگ خاصی داشته باشند.

امید شمس در گفت وگو با ایسنا درباره اینکه هزینه های اعزام نوید شمس به تور جهانی تونس بر عهده چه کسی بود و چرا فقط از ایران تنها یک نفر در مسابقات حضور داشت، بیان کرد: نوید شمس تحت حمایت مالی کمیته بین المللی المپیک است و سالانه 4000 دلار برای او در نظر می گیرند.

در دوران کرونا چون اعزام به مسابقات نبود، با پیگیری های افشین بدیعی نایب رییس کنفدراسیون آسیا و آقای قارداشی رییس فدراسیون این پول برای نوید ذخیره شده بود که از هر دو تشکر می کنم.

سپس فدراسیون ایران رایزنی کرد و با استفاده از این منبع مالی،هزینه ها را پرداخت کرد.

در حال حاضر هزینه اعزام ها زیاد است و هزینه سفر ما به تونس 85 میلیون شد که فقط 15 میلیون برای انجام تست کرونا هزینه کردیم.

او ادامه داد: الان اعزام ها سخت شده است و اگر هم تعلل کنیم و نوید به مسابقات اعزام نشود تمام زحمات این چند ساله از بین می رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل حضور کم رنگ پینگ پنگ بازان در تورهای جهانی/ IOC کمک حال بازیکن ایرانی شد

دلیل حضور کم رنگ پینگ پنگ بازان در تورهای جهانی/ IOC کمک حال بازیکن ایرانی شد