مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 18:252021-06-11سياسي

آیت الله رییسی نه به تنهایی بلکه با کابینه کارآمد مشکلات را حل می کند


مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی آیت الله رییسی با بیان اینکه مردم در مقابل دسیسه های دشمن باید با مشارکت حداکثری بایستند، گفت: آیت الله رییسی نه به تنهایی بلکه با کابینه کارآمد مشکلات را حل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا افشار امشب در اجتماع حامیان آیت الله رییسی در مشهد که در است که بگویند آن 60 درصدی که پای صندوق رأی نمی آیند پشت سر ما هستند، شما خودتان باعث و بانی این وضع هستید و باید پاسخگو باشید.

افشار با بیان اینکه مردم دیگر فریب نمی خورند، افزود: دشمن می خواهد مشارکت کاهش یابد اما مردم دشمن را مأیوس می کنند، آیت الله رییسی مشخص کرد کشور دولتی جوان و مردمی نیاز دارد و این مشارکت مردم است که مردم سالاری را محقق می کند، جوانانی که توان مدیریتی دارند آماده باشند تا این مدیریت ها به دست آن ها داده شود.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی آیت الله رییسی متذکر شد: آیت الله رییسی یک نفر است و با یک نفر نمی شود کشور را متحول کرد، کابینه جوان و کارآمد است که می تواند مشکلات را حل کند.

وی با اشاره به اینکه مدیران قدرتمندی داریم که کنار گذاشته شده اند، ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها شاخص های رییس جمهور را فرموده اند، بررسی کنید ببینید کدام کاندیدا این ویژگی ها را دارد؟ گذشته آن ها را هم بررسی کنید، ما باید تشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی نه به تنهایی بلکه با کابینه کارآمد مشکلات را حل می کند

آیت الله رییسی نه به تنهایی بلکه با کابینه کارآمد مشکلات را حل می کند