مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 16:552021-06-11ورزشي

اجتماع خودجوش حامیان آیت الله رییسی در مشهد برگزار شد


اجتماع حامیان آیت الله سید ابراهیم رییسی در ورزشگاه تختی مشهد بدون حضور وی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حامیان آیت الله رییسی امشب در و عشاء در ورزشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی حاضر شدند.

در این تجمع اقلیت های مذهبی، جوانان و نوجوانان، زن و مرد و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و زنده باد ایران را یکصدا سر می دادند.

در روند تجمع مسؤول هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی روی سن حضور یافت و سخنانی را ایراد کرد.

علیرضا افشار اظهار کرد: آنچه که امروز مردم را یکپارچه به میدان آورده و در آستانه یک حماسه بی نظیر در انقلاب قرار داده است، امیدی است که مردم به آینده این کشور با حضور مدیری مردمی و جهادی دیده اند.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی با شعار هر خانه یک ستاد شور انتخاباتی را ایجاد کرد، متذکر شد: مطالبه آیت الله رییسی مشارکت حداکثری است و بعد تبلیغات برای خود، این وقاحت است که بگویند آن 60 درصدی که پای صندوق رأی نمی آیند پشت سر ما هستند، شما خودتان باعث و بانی این وضع هستید و باید پاسخگو باشید.

حجت الاسلام احمد سلطانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در ادامه در چند توصیه در خصوص مقابله با دشمن و تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع خودجوش حامیان آیت الله رییسی در مشهد برگزار شد

اجتماع خودجوش حامیان آیت الله رییسی در مشهد برگزار شد