مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-11سياسي

حل اشتغال جوانان اردبیل با رفع موانع تولید/مشکل حقابه رفع می شود


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور گفت: تمامی واحد های تولیدی راکد در استان اردبیل حمایت شده و با پیگیری و رفع موانع این واحد ها جوان بیکار در اردبیل نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی که در برنامه تبلیغاتی استانی انتخابات در شبکه سبلان اردبیل سخن می گفت استان اردبیل را مهد بزرگان دینی و روحانیون بزرگی چون آیت الله مروج دانست و اظهار کرد: آیت الله مروج امام جمعه فقید این استان از عالمان بزرگ دینی در این شهر بود و هم اکنون نماینده ولی فقیه در استان آیت الله عاملی نیز به خوبی و با درایت سنگر معنوی این استان را با رهنمودهای ارزشمند خود برعهده دارد.

وی استان اردبیل را دارای زمینه های مهم علم و دانش در کشور عنوان کرد و افزود: دانشگاه ها و حوزه علمیه این استان با جوانان انقلابی و فرهیخته نوید روزهای بسیار پرشکوهی را برای کشور و این استان دارد و امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب زمینه لازم برای توسعه علم در کنار صنعت در این استان فراهم شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور استان اردبیل را یکی از قطب های مهم کشاورزی در کشور اعلام کرد و گفت: با تلاش مسئولین و جوانان توانمند این استان، هم اکنون 4 درصد محصولات کشاورزی از این استان تأمین و به بازار فروش عرضه می شود و این در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل اشتغال جوانان اردبیل با رفع موانع تولید/مشکل حقابه رفع می شود

حل اشتغال جوانان اردبیل با رفع موانع تولید/مشکل حقابه رفع می شود