مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-11سياسي

فارس باید چهار راه ریلی باشد/ اجرای سند تحول کشور


کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: فارس می تواند به عنوان قطب فرودگاهی و چهارراه ریلی در کشور فعالیت کندازاین رو زیرساخت های لازم باید در استان بیش از هر زمان دیگری تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباعث شد امکان سفر به استان فارس فراهم نباشد این در حالی است که فارس جلوه گاه تمدن در ایران اسلامی است و استان فارس دریچه فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برای معرفی این فرهنگ غنی به مردم جهان است.

این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: استان فارس در تمامی بخش های کشاورزی، خدمات و صنعت در کشور قطب بوده و فارس در حوزه گردشگری سلامت در جهان شگفتی آفریده است.

آیت الله رییسی ادامه داد: یکی از مهم ترین فعالیت هایی که باید در استان فارس در راستای توسعه هرچه بیشتر استان صورت بگیرد توجه به توسعه در این استان است.

لازم به ذکر است که فارس دارای ویژگی ها و پتانسیل هایی است که اگر تمامی این ویژگی ها مورد بهره برداری قرار بگیرند آمارهای بیکاری در استان فارس به شدت کاهش خواهد یافت.

او افزود: فارس می تواند به عنوان قطب فرودگاهی و چهارراه ریلی در کشور فعالیت کند لذا زیرساخت های لازم باید در استان فارس بیش از هر زمان دیگری تقویت شود تا این مهم محقق گردد البته در این میان نباید حمایت از واحدهای کوچک و متوسط فراموش شود زیرا این بخش ها مول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس باید چهار راه ریلی باشد/ اجرای سند تحول کشور

فارس باید چهار راه ریلی باشد/ اجرای سند تحول کشور