مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-11سياسي

با تلاش مردم، انتخابات باعث سرشکستگی استکبار خواهد شد


این هفته، هفته ویژه ای است؛ در این هفته باید برای مشارکت حداکثری با مردم سخن بگوییم.

سازمان مجاهدین اعلام کرده است برنامه اول ما تلاش برای مشارکت حداقلی است و مرحله دوم ایجاد جنگ داخلی در ایران است اما ان شاءالله با تلاش شبانه .

- ایسنا/قزوین امام جمعه موقت قزوین گفت: این هفته، هفته ویژه ای است؛ در این هفته باید برای مشارکت حداکثری با مردم سخن بگوییم.

سازمان مجاهدین اعلام کرده است برنامه اول ما تلاش برای مشارکت حداقلی است و مرحله دوم ایجاد جنگ داخلی در ایران است اما ان شاءالله با تلاش شبانه روزیِ عموم مردم و جبهه انقلاب، انتخابات باعث سرشکستگی استکبار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خضری در خطبه های نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با اشاره به دشمن می تواند در چند روز و چند ساعت جریان و میدان را علی رغم تصور ما، به نفع خودش تغییر دهد، بیان کرد: آن طوری که رصد شده است در هفته منتهی به انتخابات، خط آتش دشمن سنگین می شود.

امروز دشمنان خشاب های خود را پر و دستگاه رسانه اش را آماده کرده است تا قبل از انتخابات آتش سنگین را بر روی اذهان ملت بریزد.

وی اظهار کرد: دشمن سه خط را دنبال می کند؛ اول خط تفرقه در جبهه حق است و باید هوشیار باشیم و بدانیم جریان ابلیس قبل از حذف فیزیکی جبهه حق، آرایش جبهه حق را برهم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تلاش مردم، انتخابات باعث سرشکستگی استکبار خواهد شد

با تلاش مردم، انتخابات باعث سرشکستگی استکبار خواهد شد