مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-11سياسي

امام جمعه یزد: مسئولان نظام باید خود را وام دار شهدا و مردم بدانند


امام جمعه یزد حضورپرشور در انتخابات را موثرترین راه برای همبستگی ملی دانست و گفت: تنها راه برون رفت از چالش های اقتصادی موجود تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت نخبگان بومی است.

- ­به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته نماز جمعه دارالعباده، با اشاره به اهمیت مشارکت پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات 28 خرداد، اظهار کرد: شرکت در انتخابات تجدید بعیت با آرمان های امام راحل و پاسداری از خون شهداست.

وی با اشاره به توطئه شوم را ضروری دانست و تصریح کرد: مسئولان در ایران اسلامی باید خود را وام دار خون شهدا بدانند و بدون هیچ وابستگی به غربی ها برای رفاه حال ملت تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت انتخاب افراد اصلح برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: مردم باید با بصیرت و حضور پرشور انتخابی آگاهانه داشته باشند و افرادی را انتخاب کنند.

امام جمعه یزد دلسوزی برای مردم و نبود وابستگی به خارجی ها را از جمله شاخصه های نامزد اصلح دانست و بیان کرد: نامزدهای شورای شهر باید بیش از پیش به فکر مردم بوده و با شناخت دقیق از مشکلات شهر و روستا برای ساماندهی آنها برنامه ریزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: مسئولان نظام باید خود را وام دار شهدا و مردم بدانند

امام جمعه یزد: مسئولان نظام باید خود را وام دار شهدا و مردم بدانند