مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-11سياسي

امروز جامعه به افرادی نیاز دارد که عملشان درمان باشد نه وعده هایشان!


امروز جامعه ما در عرصه انتخابات به افرادی نیاز دارد که عملشان درمان باشد نه وعده هایشان.

- امروز جامعه به افرادی نیاز دارد که عملشان درمان باشد نه وعده هایشان! ایسنا/همدان امام جمعه همدان گفت: امروز جامعه ما در عرصه انتخابات به افرادی نیاز دارد که عملشان درمان باشد نه وعده هایشان.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های نمازجمعه امروز شهر همدان، با بیان اینکه کاندیداها، اعضای ستاد و طرفداران آنها را به تقوای سیاسی دعوت می کنم، افزود: رعایت اخلاق سیاسی جزء مسائل ضروری برای کسانی است که می خواهند در عرصه انتخابات ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه کسی که اخلاق سیاسی را رعایت نکند صلاحیت شرعی برای مسئولیت پذیری ندارد، یادآور شد: در سال 35 هجری جامعه اسلامی دچار مشکلات فراوانی در حوزه های اخلاقی، مدیریتی، سیاسی و فرهنگی بود که باعث قیام مردم و کشته شدن خلیفه سوم که در ظاهر جایگزین پیغمبر بود، شد.

شعبانی موثقی ادامه داد: در دورانی که اوج مشکلات در جامعه اسلامی وجود داشت، مردم قیام کردند و امام علی(ع) به خلافت رسید هرچند می دانست مشکلات فرهنگی و سیاسی جامعه به سادگی حل نمی شود اما مردم آن زمان درست تشخیص دادند که برای حل کردن مشکلات باید نفسِ تازه ای در جامعه اسلامی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز جامعه به افرادی نیاز دارد که عملشان درمان باشد نه وعده هایشان!

امروز جامعه به افرادی نیاز دارد که عملشان درمان باشد نه وعده هایشان!