مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-11پزشكي

الزامات تبلیغات انتخاباتی در شهرهای زرد و نارنجی


معاون علوم پزشکی گیلان، استفاده حداکثر 30 درصدی از فضا را در ستادهای انتخاباتی شهرهای زرد یادآور شد و گفت: حتما افراد بر روی صندلی و در فضای باز نشسته باشند تا در سایه یک رقابت سالم شاهد افزایش بیماری نباشیم.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، استفاده حداکثر 30 درصدی از فضا را در ستادهای انتخاباتی شهرهای زرد یادآور شد و گفت: حتما افراد بر روی صندلی و در فضای باز نشسته باشند تا در سایه یک رقابت سالم شاهد افزایش بیماری نباشیم.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به لزوم رعایت الزامات بهداشتی و پروتکل های مرتبط با پیشگیری از بیماری کرونا در زمان تبلیغات انتخاباتی کاندیداها، اظهار کرد: توصیه می کنیم همه تبلیغات در فضای مجازی انجام شود.

وی با بیان اینکه باید حداقل تماس بین افراد در سطح جامعه به ویژه در زمان تبلیغات انتخاباتی رخ دهد، تصریح کرد: برگزاری هرگونه مراسم توسط ستادهای انتخاباتی باید با دریافت مجوز از فرمانداری و ستاد انتخابات استان باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر لزوم استفاده از فضاهای ورزش و جوانان جهت برگزاری نشست های انتخاباتی، گفت: دانشگاه علوم پزشکی نظارت عالیه بر رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان تبلیغات خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامات تبلیغات انتخاباتی در شهرهای زرد و نارنجی

الزامات تبلیغات انتخاباتی در شهرهای زرد و نارنجی