مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-10اقتصادي

افتتاح کارخانه کنسانتره مس سرگز ، جیرفت با سرمایه گذاری 3500 میلیارد ریال


در ادامه سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به جنوب کارخانه کنسانتره مس سرگز جیرفت با سرمایه گذاری 3500 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- افتتاح کارخانه کنسانتره مس "سرگز"، جیرفت با سرمایه گذاری 3500 میلیارد ریال ایسنا/کرمان در ادامه سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به جنوب کارخانه کنسانتره مس "سرگز" جیرفت با سرمایه گذاری 3500 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مسلم مروجی فرد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان در حاشیه آیین بهره برداری از کارخانه کنسانتره مس گفت: ظرفیت تولید سالانه این واحد 15000 تُن است که در رونق اشتغال منطقه تاثیر بسزایی دارد.

وی میزان سرمایه گذاری این طرح را توسط بخش خصوصی 3500 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال 300 نفر به طور مستقیم فراهم شده است.

مروجی فرد ذخیره معدن موجود را برای تامین مواد اولیه 2 میلیون و 967 تن دانست و گفت: جنوب استان کرمان از ظرفیت های معدنی بالفعل زیادی برخودار است که باید با فراهم کردن زمینه حضور بخش خصوصی از مزیت آنها در رونق اشتغال و اقتصاد مردم استفاده شود.

وی همچنین بهره برداری از کارخانه آرد الماس واقع در شهرک صنعتی شماره 2 جیرفت را با ظرفیت تولید سالانه 60 هزار تن از دیگر طرح هایی عنوان کرد که در سفر وزیر صمت به جنوب کرمان به بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارخانه کنسانتره مس سرگز ، جیرفت با سرمایه گذاری 3500 میلیارد ریال

افتتاح کارخانه کنسانتره مس سرگز ، جیرفت با سرمایه گذاری 3500 میلیارد ریال