مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 14:202021-06-10بين الملل

قدردانی اسماعیل هنیه از دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیامی از مواضع دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد.

- با نهایت تقدیر و تشکر؛ ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس پیام کریمانه شما که سرشار از همبستگی اسلامی با مسأله فلسطین به عنوان مسأله اصلی امت اسلام و در رأس آن شهر قدس و مسجد الاقصی بود را دریافت کردیم.

به اسم جنبش حماس و مردم فلسطین از احساسات صادقانه و مواضع شرافتمندانه ای که در پیام خود ذکر کردید، کمال تشکر را داریم و بار دیگر از این گونه مواضع و تلاشهای رهبری، مردم و نهادها و مؤسسات ایران در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاعانه آن قدردانی کرده و به آن افتخار می کنیم.

این گونه مواضع برای ما در فلسطین، انگیزه ای در ادامه دادن مسیر مقاومت تا گرفتن حقوق قانونی مان، آزادی اراضی اشغالی و مقدسات غصب شده و نابودی رژیم اشغالگر قدس می باشد.

پیروزی بزرگ اخیر، ابتدائا به فضل خدا و سپس با ابتکار مقاومت در نوار غزه و مقاومت مردم فلسطین محقق شد و باید گفت، کلیه امت اسلام در تحقق این پیروزی شریک هستند، از طریق همبستگی و حمایت مستمر از مردم فلسطین و مسأله عادلانه آن علیه تجاوز و دشمنی و تروریسمی که دشمن کل امت اسلام آن را مرتکب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی اسماعیل هنیه از دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

قدردانی اسماعیل هنیه از دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی