مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-10سياسي

نیاز به تمرکز زدایی و اقدام اصلاحی همه جانبه داریم


یک نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: برای تمرکز زدایی در کشور برای هر شهرستان ماموریت خاصی را در نظر داریم و بر اساس یک آمایش دقیق سرزمینی کشور را متحول می کنیم.

- ایسنا/اصفهان یک نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: برای تمرکز زدایی در کشور برای هر شهرستان ماموریت خاصی را در نظر داریم و بر اساس یک آمایش دقیق سرزمینی کشور را متحول می کنیم.

علیرضا زاکانی، عصر امروز (پنجشنبه_20 خرداد) در برنامه تلویزیونی که از شبکه استانی اصفهان پخش شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی راه تاریک بشر را روشن کرد و شعارهای انقلاب با فطرت انسان ها همخوانی داشت.

قبل از انقلاب اسلامی بیشتر مناطق کشور در فقر و فلاکت بود، اما امروز پیشرفت های زیادی در بخش های مختلف حاصل شده است، اما منکر کاستی ها نیستیم.

وی با بیان اینکه باید کشوری الگو بسازیم و تمدن نوین اسلامی را محقق کنیم، افزود: امروز نیاز به یک اقدام اصلاحی همه جانبه در کشور داریم و در این صورت می توانیم قله های افتخار را فتح کنیم.

در اقتصاد و مدیریت باید جهش تولید و رونق آن را محقق کنیم و دولت آینده بنده در برابر هرچه بر سره راه تولید است خواهد ایستاد و موانع تولید را برطرف می کند.

این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری، گفت: هر خانه می تواند یک کارگاه تولیدی باشد و دولت نباید بودجه خود را از جیب ملت تامین کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به تمرکز زدایی و اقدام اصلاحی همه جانبه داریم

نیاز به تمرکز زدایی و اقدام اصلاحی همه جانبه داریم