مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-10اقتصادي

افتتاح دو طرح صنعتی و معدنی با اعتبار 1500 میلیارد ریال در فاریاب


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از افتتاح طرح کنسانتره سیلیس و کارخانه کنسانتره طلای فاریاب با سرمایه گذاری 1 هزار 500 میلیارد ریال و با حضور وزیر صمت خبرداد.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از افتتاح طرح کنسانتره سیلیس و کارخانه کنسانتره طلای فاریاب با سرمایه گذاری 1 هزار 500 میلیارد ریال و با حضور وزیر صمت خبرداد.

مسلم مروجی فرد رییس سازمان صمت جنوب کرمان در حاشیه افتتاح طرح های معدنی در شهرستان فاریاب در جمع خبرنگاران گفت: این کارخانه توسط شرکت معدن جویان فولاد آریا در منطقه زرتُرشت شهرستان فاریاب احداث شده است.

وی ظرفیت تولید سالانه این واحد را 65 کیلوگرم کنسانتره طلا اعلام کرد و افزود: این طرح با سرمایه گذاری 1000 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی راه اندازی شده که زمینه اشتغال 100 نفر را به صورت مستقیم ایجاد کرده است و در صورت اجرای طرح توسعه می تواند اشتغال مستقیم و پایدار حدود 200 نفر را ایجاد کند.

مروجی افتتاح کارخانه کنسانتره سیلیس و میکرونیزه سیلیس فاریاب را از دیگر طرح هایی عنوان کرد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شده است و گفت: کارخانه کنسانتره سیلیس و میکرونیزه سیلیس فاریاب با ظرفیت تولید سالانه 18 هزار تن کنسانتره سیلیس و با سرمایه گذاری 500 میلیارد ریال توسط بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو طرح صنعتی و معدنی با اعتبار 1500 میلیارد ریال در فاریاب

افتتاح دو طرح صنعتی و معدنی با اعتبار 1500 میلیارد ریال در فاریاب