مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-10ورزشي

بد چشمی روی دیوارهای شهر/تبلیغ روی دیوار های شهر ممنوع است


دیوارنویسی و استفاده از در و دیوار منازل مسکونی، مغازه ها و اماکن ورزشی برای تبلیغات و درج جملات مختلف و متفاوت، در برخی مناطق شهر بیرجند به چشم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، استفاده از اسپری برای نوشتن جملات تبلیغاتی و درج شماره تلفن شرکت ها، مغازه ها و آژانس ها در کنار دیگر فعالیت های تبلیغاتی امروزه به معضل شهری تبدیل شده است و برخی افرادی که بخواهند در این شهر خبر تأسیس کسب و کار خود را به اطلاع مردم برسانند اسپری بر می دارند و روی در و دیوارهای شهر می نویسند که این مسئله شکل و شمایل این شهر را به کلی زشت و ناپسند کرده است.

از سوی دیگر زمان شروع تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در شهرهای مختلف کشور آغاز شده است و این امر نیز به این موضوع دامن می زند، به گونه ای که در و دیوار و خیابان های شهر مملو از تصاویر بزرگ و کوچک و رنگارنگ کاندیداها خواهد شد که در کنار سایر تبلیغات شهری خودنمایی می کند و چهره شهر زیبایی و طراوت خود را از دست می دهد و بسیار زشت و زننده می شود.

یکی از شهروندان بیرجندی گفت: وقتی در خیابان های اصلی شهر قدم می زنیم دیوارنویسی ها و تبلیغات نامتناسب بسیار دیده می شود و این کار با توجه به این که سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر از شهرمان گذر می کنند، مناسب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بد چشمی روی دیوارهای شهر/تبلیغ روی دیوار های شهر ممنوع است

بد چشمی روی دیوارهای شهر/تبلیغ روی دیوار های شهر ممنوع است