مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-10سياسي

ستاد مرکزی آیت الله رییسی از هیچ کاندیدای شورای شهری حمایت نمی کند


رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در استان البرز با اشاره به اینکه دولت آینده باید روی ریل قطار حرکت کند تا اعتماد را به جامعه برگرداند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج،حسن شوندی، رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی دراستان البرز، روزپنج شنبه بیستم خردادماه درنشست خبری ویژه انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: از سوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در البرز تاکنون روسای ستادهای مرکزی این نامزد انتخاباتی در شهرستان های نظرآباد، ساوجبلاغ، فردیس و چهارباغ مشخص شده اند و برای شهرستان های طالقان و اشتهارد هم بزودی معرفی خواهند شد.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی دراستان البرز  با اشاره به اینکه اولین رسالت مهم این شورا هماهنگی بین ستادهای مردمی حامی آیت الله رییسی در البرز است، افزود: هدف این است که فعالیت ها میان ستاد منظم باشد و همپوشانی، هماهنگی و هم افزایی مدنظر است.

این مقام مسؤول اظهار داشت: باید برای افزایش مشارکت همگانی در عرصه انتخابات پیش رو تلاش کنیم و این وظیفه بر دوش هر شخص دغدغه مند نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه هر رای که به صندوق انداخته می شود قبل از اینکه به نام یک کاندید ثبت شود به نام نظام جمهوری اسلامی است، توضیح داد: افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مرکزی آیت الله رییسی از هیچ کاندیدای شورای شهری حمایت نمی کند

ستاد مرکزی آیت الله رییسی از هیچ کاندیدای شورای شهری حمایت نمی کند