مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-10اقتصادي

تاکسی های فرسوده بیرجند در ایستگاه نوسازی


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی بیرجند آغاز شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، با دیدن هر مسافر، توقف کوتاهی می کند و برای حرکت دوباره پا را بر پدال می فشارد با شنیدن صدای خرخر و نفس های به شماره افتاده تاکسی، کلمات تندی را نثار خودرویی می کند که دیگر نای راه رفتن ندارد.

 بین دو بانوی سوار بر تاکسی، آهسته کلماتی رد و بدل می شود و هر از گاه لبخندی بر لبانشان می نشیند؛ راننده اما بدون توجه به مسافران، نگاهش را به جلو تیزتر می کند و محکم تر پا بر پدال گاز می گذارد تا سربالایی یکی از خیابان های شهر را پشت سر بگذارد.

یکی از مسافران جسارت بیشتری به خرج می دهد و از راننده می خواهد برای تعویض تاکسی قدیمی که کمتر نقطه قابل تحملی در آن یافت می شود، اقدام کند که راننده به سختی لب به سخن باز می کند و با حالت حق به جانب می گوید: با شرایط معیشتی سخت امروز مگر پولی برای نوسازی خودرو باقی می ماند؟ وی با اشاره به عمر بیشتر از 13 سال تاکسی، از ضرورت نیاز به بازسازی تاکسی فرسوده اش با استهلاک زیاد سخن می گوید و با گلایه از افزایش چند برابری قیمت خودروهایی که باید به عنوان تاکسی نو تحویل داده شود، به افزایش زیاد قیمت لوازم یدکی تاکسی ها هم گریزی می زند و می افزاید: اقساط طولانی طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی های فرسوده بیرجند در ایستگاه نوسازی

تاکسی های فرسوده بیرجند در ایستگاه نوسازی