مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-10اقتصادي

طرح جدید بیمه بیکاری/ تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت وام کرونا


مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا پایان شهریورماه تمدید شده و وزارت کار طرح جدیدی را برای پرداخت بیمه بیکاری ارائه کرده است که به محض تصویب اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال گسترش ویروس کرونا و تاثیرگذاری آن بر بسیاری از مشاغل و کسب و کارها، مقرر شد بیمه بیکاری سه ماه اسفند 1398 و فروردین و اردیبهشت 1399 به افراد بیکار شده و کارگران آسیب دیده از کرونا پرداخت شود؛ بر این اساس به منظور حمایت از صنوف و کارگران آسیب دیده از کرونا، مبلغ 5000 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت به صندوق بیمه بیکاری اختصاص یافت.

وزارت کار با راه اندازی سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری از کسانی که در مدت سه ماهه دچار بیکاری و توقف فعالیت شده بودند درخواست کرد که به سامانه ای با آدرسbimebikari.

mcls.

gov.

ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

بر اساس اعلام معاونت اقتصادی ریاست جمهوری، سال گذشته ستاد ملی کرونا مبلغ 2000 میلیارد تومان برای مقرری بیمه بیکاری در نظر گرفته بود که پرداخت شد و در سال جدید نیز وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی طرح جدیدی را برای پرداخت بیمه بیکاری ارائه کرده که در صورت تصویب اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید بیمه بیکاری/ تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت وام کرونا

طرح جدید بیمه بیکاری/ تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت وام کرونا