مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-10ورزشي

دانلود بازی تام و جری - Tom and Jerry


Chase تام و جری: تعقیب یک بازی بسیار زیبا و فانتزی در سبک تفننی از استودیوی مطرح NetEase Games سازنده آثاری جنجالی همچون FortCraft ، Disorder ، LifeAfter: Night falls ، Ride Out Heroes ، Super Mecha Champions ، Dawn of Isles ، Cyber Hunter ، Identity V ، Stick Fight: The Game Mobile و یا MARVEL Super War است که به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت درون برنامه ای توسعه یافته و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است.

اگر با بازی های استودیوی نت ایز آشنا باشید می دانید که محوریت کلی و اصلی این بازی ها، رقابت های آنلاین به شکل و شمایل گوناگون است.

به همین خاطر باید گفت که این استودیو در حال حاضر جزو قدرتمندترین شرکت های بازی سازی در زمینه ساخت بازی های رقابتی و آنلاین به شمار می رود.

بازی هایی که از این سازنده مثال زدیم تقریباً همگی در همین سبک هستند.

اما در این مطلب قصد معرفی یک بازی متفاوت تر از این شرکت را داریم.

بازی Tom and Jerry: Chase یک اقتباس عالی از کارتون بامزه و محبوب تام و جری است که اولین قسمت آن در فوریه سال 1940 در تلویزیون ها به نمایش درآمد.

تام و جری بدون شک جزو محبوب ترین و کلاسیک ترین کارتون های تاریخ معاصر هستند و تا کنون صدها کارتون، انیمه و بازی از آن ها ساخته شده است.

اگرچه بازی هایی که با محوریت این کارتون ساخته شدند هیچگاه آنطور که باید خوب ظاهر نشدند، اما NetEase با ساخت یک بازی بسیار زیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود بازی تام و جری - Tom and Jerry

دانلود بازی تام و جری - Tom and Jerry