مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-10سياسي

اجرای قانون انتخابات در فارس از هرگونه دوستی و هم فکری مهمتراست


هیچگونه قصور و نقصی از اعضای ستاد انتخابات استان پذیرفته نخواهد شد زیرا برای ما برگزاری درست و قانونمند انتخابات از هر گونه دوستی و هم فکری و ارتباط مهم تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات فارس با اشاره به اینکه در برگزاری انتخابات مر قانون را به صورت صد درصد اجرا کنیم، اظهار کرد: هیچ مسئولی اجازه ندارد له یا علیه کسی اظهار نظر کرده یا از امکانات دولتی و عمومی و جایگاه حقوقی خود به نفع هیچیک از کاندیداهای شورای شهر یا ریاست جمهوری استفاده کند.

وی یادآور شد: ما بر مبنای وظایف قانونی، تکالیف مسئولیتی و اعتقادات دینی خود اقداماتی را در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات انجام می دهیم.

استاندار فارس با بیان اینکه انتخابات مظهر اراده ملی است و موجب افزایش امنیت پایدار و حفظ منافع ملی و گردش نخبگان می شود، خاطرنشان کرد: توجه به انتخابات به این معناست که به تکیه گاه اصلی نظام، یعنی مردم توجه شده است.

رحیمی با تاکید بر این اعتقاد محوری که مردم خود باید بر سرنوشتشان اثرگذار باشند بزرگترین دستاورد 100 ساله اخیر ملت ایران دانست و افزود: پایه اصلی جمهوریت و اسلامیت نیز بر مبنای مردم و انتخابات گذاشته شده است و بر اساس این باور همه باید تلاش کنند مشارکت افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون انتخابات در فارس از هرگونه دوستی و هم فکری مهمتراست

اجرای قانون انتخابات در فارس از هرگونه دوستی و هم فکری مهمتراست