مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-10سياسي

هیچ قصوری در انتخابات پذیرفتنی نیست


استاندار فارس با تاکید بر اینکه هیچگونه قصور و نقصی از اعضای ستاد انتخابات استان پذیرفته نخواهد شد، گفت: برای ما برگزاری درست و قانونمند انتخابات از هر گونه دوستی و هم فکری و ارتباط مهم تر است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با تاکید بر اینکه هیچگونه قصور و نقصی از اعضای ستاد انتخابات استان پذیرفته نخواهد شد، گفت: برای ما برگزاری درست و قانونمند انتخابات از هر گونه دوستی و هم فکری و ارتباط مهم تر است.

عنایت الله رحیمی در جلسه ستاد انتخابات فارس با اشاره به اینکه در برگزاری انتخابات مر قانون را به صورت صد درصد اجرا کنیم، اظهار کرد: هیچ مسئولی اجازه ندارد له یا علیه کسی اظهار نظر کرده یا از امکانات دولتی وعمومی و جایگاه حقوقی خود به نفع هیچ یک از کاندیداهای شورای شهر یا ریاست جمهوری استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی خاطرنشان کرد: ما بر مبنای وظایف قانونی، تکالیف مسئولیتی و اعتقادات دینی خود اقداماتی را در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات انجام می دهیم.

استاندار فارس با بیان اینکه انتخابات مظهر اراده ملی است و موجب افزایش امنیت پایدار و حفظ منافع ملی و گردش نخبگان می شود، خاطرنشان کرد: توجه به انتخابات به این معناست که به تکیه گاه اصلی نظام، یعنی مردم توجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ قصوری در انتخابات پذیرفتنی نیست

هیچ قصوری در انتخابات پذیرفتنی نیست