مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-10اجتماعي

پرورش ماهیان گرمابی تحت تاثیر کم آبی امسال خوزستان


پرورش ماهی در خوزستان با توجه به گرمای هوا و کم آبی دشوار شده است؛ این در حالی است که عمده فعالیت های شیلاتی مانند پرورش ماهی و میگو در مقطع زمانی کنونی انجام می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل شیلات خوزستان گفت: پرورش ماهی در خوزستان با توجه به گرمای هوا و کم آبی دشوار شده است؛ این در حالی است که عمده فعالیت های شیلاتی مانند پرورش ماهی و میگو در مقطع زمانی کنونی انجام می شود.

فتح اله ابوعلی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت پرورش ماهی با توجه به گرمای هوا و خشکسالی، اظهار کرد: پرورش ماهی در خوزستان با توجه به گرمای هوا و کم آبی دشوار شده است؛ این در حالی است که عمده فعالیت های شیلاتی مانند پرورش ماهی و میگو در مقطع زمانی کنونی انجام می شود.

وی افزود: شرایط برای آبزی پروی مقداری سخت شده است؛ کیفیت آب با توجه به کم آبی و شرایط رودخانه ها با کاهش میزان بارندگی، برای پرورش آبزیان کاهش پیدا کرده است.

در مجموع کمیت و کیفیت آب رودخانه ها با مشکل مواجه شده است.

مدیرکل شیلات خوزستان گفت: با توجه به وضعیت گرمای هوا و خشکسالی، پرورش ماهیان گرمابی در معرض بیشترین آسیب و خطر قرار دارند؛ در جلسات پیش رو با ارگان های مرتبط، باید تمهیداتی اندیشیده شود که آسیب کمتری از نظر کمی به حوزه شیلات وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش ماهیان گرمابی تحت تاثیر کم آبی امسال خوزستان

پرورش ماهیان گرمابی تحت تاثیر کم آبی امسال خوزستان