مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-10ورزشي

جزییات و هزینه برگزاری رقابت های فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان در کیش


سرپرست ستاد برگزاری مسابقات انتخابی فوتبال ناشنوایان گفت: هزینه اقامت هر ورزشکار در رقابت های فوتبال انتخابی المپیک در جزیره کیش بین 70 تا 100 دلار است که توسط تیم های شرکت کننده این هزینه پرداخت شده است.

- سرپرست ستاد برگزاری مسابقات انتخابی فوتبال ناشنوایان گفت: هزینه اقامت هر ورزشکار در رقابت های فوتبال انتخابی المپیک در جزیره کیش بین 70 تا 100 دلار است که توسط تیم های شرکت کننده این هزینه پرداخت شده است.

محمدرضا دهخدا در گفت و گو با ایسنا، درباره مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان اظهار کرد: در این رقابت ها 5 داور و یک ناظر بین المللی که مورد تایید کنفدراسیون ورزش آسیا -اقیانوسیه هستند، قضاوت می کنند که همه داوران ایرانی معرفی شده از سوی فدراسیون فوتبال ایران هستند.

البته می توانستیم از داوران بین المللی کشورهای شرکت کننده برای قصاوت این دیدارها استفاده کنیم اما با توجه به سطح بالای فوتبال ایران و تایید این سطح از سوی کنفدراسیون فوتبال اسیا (AFC) نیازی به حضور داواران سایر کشورها نبود.

وی در خصوص هزینه های برگزاری رقابت های انتخابی المپیک ناشنوایان خاطرنشان کرد: ورزش ناشنوایان عضو کمیته المپیک با پارالمپیک در سطح ملی یا بین المللی نیست، به همین دلیل اعتبار خاصی برای برگزاری یا اجرای برنامه های ورزشی ناشنوایان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات و هزینه برگزاری رقابت های فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان در کیش

جزییات و هزینه برگزاری رقابت های فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان در کیش