مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-10سياسي

سازمان تعلیم و تربیت کودک صاحب سکاندار شد


در دومین جلسه هیأت امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، با پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش، علیرضا حاجیان زاده به عنوان رییس سازمان تعلیم و تربیت کودک انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی در دومین جلسه هیأت امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با بیان اینکه ایده توجه به تعلیم و تربیت کودکی مورد توجه اغلب کشورها بوده است، اظهار کرد: این موضوع شاید در ایران کمتر مورد توجه عمیق قرار گرفته است که با فرمایشات مقام معظم رهبری و پیگیری تعامل با بخش های مختلف وزارتخانه برایم آسان است و باید این تعامل ادامه دار باشد.

وی همچنین در ادامه تاکید کرد: بهره مندی از ظرفیت های موجود کشور را جز اصلی برنامه ها و سیاست های خود می دانم، تمرکز بر سیاست گذاری، راهبری و هدایت اصل دوم برنامه های من است، این سازمان باید دانش محور باشد و نیروهای خلاق و متخصص را جذب کند.

حاجیان زاده نوع مدیریت در این سازمان را پروژه محور و مسأله محور دانست و اعلام کرد برای راه اندازی این سازمان باید اولویت ها و تولید محتواهای مشخصی را تدوین کرد.

همچنین تنظیم استانداردهای لازم را برای مهدکودک ها حائز اهمیت می دانم.

در این جلسه ضمن اینکه افراد حاضر به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود برای انتخاب رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تعلیم و تربیت کودک صاحب سکاندار شد

سازمان تعلیم و تربیت کودک صاحب سکاندار شد