مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-10اجتماعي

همایش و مسابقه دوچرخه سواری دختران و بانوان تبریزی برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت : همایش و مسابقه دوچرخه سواری دختران و بانوان تبریزی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت : همایش و مسابقه دوچرخه سواری دختران و بانوان تبریزی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

بابک دانش پناه با اشاره به لزوم افزایش شور و نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت اقشار مختلف همشهریان، اظهار کرد: برنامه های مختلفی در این راستا پیش بینی شده که بخشی از آن ها در حال اجرا بوده و سایر برنامه ها به مرور زمان در مناطق مختلف تبریز اجرا می شود.

وی در خصوص برنامه های پیش بینی شده در دست اجرا، خاطرنشان کرد: با توجه به این که عرصه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، گستردگی خاص خود را دارند، تلاش کرده ایم تا با همراهی اصحاب فعال و شناخته شده این حوزه ها همکاری و همراهی داشته باشیم تا بتوانیم بر اساس سلیقه همشهریان در راستای غنی سازی اوقات فراغت و شورو نشاط اجتماعی گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش و مسابقه دوچرخه سواری دختران و بانوان تبریزی برگزار می شود

همایش و مسابقه دوچرخه سواری دختران و بانوان تبریزی برگزار می شود