مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-10اجتماعي

اصفهان در دهه کرامت با بوی رضوی عطرآگین می شود


دبیر کانون های رضوی در استان اصفهان گفت: برنامه های متنوعی از جمله میزبانی سه کاروان زیرسایه خورشید و برپایی غرفه های متنوع در گذر فرهنگی چهارباغ در دهه کرامت در نظر گرفته شده است.

- با اشاره به برنامه های دهه کرامت در اصفهان اظهار داشت: به مدت 10 شب در گذر فرهنگی چهارباغ برنامه های متنوعی پیش بینی شده است که به همت کانون های رضوی اجرا خواهد شد.

وی افزود: غرفه های مختلفی برای خدمت رسانی به مردم از قبیل مشاوره، سلامت، کودکان، بانوان، خانواده، مددکاری، ایثار و شهادت، قرآنی، شعر و ادب و … در گذر فرهنگی چهارباغ در نظر گرفته شده است.

برپایی میز خدمت رضوی در 8 مرکز شهر دبیر کانون های رضوی در استان اصفهان با بیان اینکه در 8 مرکز شهر و با همکاری کانون های محله ای رضوی نیز برنامه هایی تدارک دیده شده، گفت: میز خدمت رضوی با موضوع سلامت، مشاوره، بانوان و خانواده در 8 مسجد سطح شهر برپا می شود.

وی خاطر نشان کرد: از برنامه های شاخص می توان به غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا در گلستان شهدای اصفهان صبح شنبه اشاره کرد و در شب آخر نیز مصادف با شب میلاد حضرت رضا (ع) اجتماع خادم یاران در گذر فرهنگی چهارباغ همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان در دهه کرامت با بوی رضوی عطرآگین می شود

اصفهان در دهه کرامت با بوی رضوی عطرآگین می شود