مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-10سياسي

فعال سازی منابع و ذخایر خراسان جنوبی نیاز به برنامه و مدیریت دارد


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فعال سازی منابع و ذخایر استان نیاز به برنامه و مدیریت دارد، گفت: ستاد توسعه خاوران یک اقدام ابتکاری بر پایه برنامه ریزی های محلی است که همه منابع و ظرفیت ها را دور هم جمع می کند تا انرژی های خفته استان را بیدار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری شامگاه چهارشنبه در شورای اداری شهرستان سرایان از مسئولان دستگاه های اجرایی استان خواست تدوین برنامه عملیاتی سالانه را به طور جدی در دستور کار قرار دهند و مشخص کنند چه برنامه هایی برای سال 1400 دارند و در چه بازه زمانی این برنامه ها را به پیش خواهند برد.

وی ادامه داد: سرنوشت ادامه حیات کشور با همین انتخابات پیش رو  رقم می خورد و انتخابات در همه کشورها بنیان تعیین سرنوشت است و بعید به نظر می رسد که مردم با فرهنگ ایران در خصوص تعیین سرنوشت خود بی تفاوت باشند، چرا که می دانند  حضور و حماسه  قدرت نظام را بالا می برد.

وی با بیان اینکه مدیران استان باید وظیفه شناس، موقعیت شناس، دشمن شناس، وقت شناس، برنامه محور و قاطع باشند، گفت: بدو ورود به استان اعلام کردم که مدیر نشسته نمی خواهم بلکه مدیر باید بین مردم و در صحنه باشد.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی گفت: سفرهای شهرستانی به این جهت انجام می شود که مدیریت را بومی و محلی و در صحنه می دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی منابع و ذخایر خراسان جنوبی نیاز به برنامه و مدیریت دارد

فعال سازی منابع و ذخایر خراسان جنوبی نیاز به برنامه و مدیریت دارد