مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 02:402021-06-09سياسي

حضور حداکثری موجب تقویت نظام می شود


رییس ستاد انتخاباتی رضایی در گلستان گفت: انتخابات پرشور و حضور حداکثری موجب تقویت نظام خواهد شد.

- اظهار کرد: آقای رضایی برای هر استان برنامه خاصی داشته و برای گلستان با توجه به کشاورزی و گردشگر پذیر بودن برنامه هایی بر این پایه ها در نظر گرفته است.

رییس ستاد مردمی رضایی در گلستان افزود: شناخت کاملی از گلستان وجود داشته و اخیراً هم در مجمع تشخیص مصلحت نظام، منطقه آزاد اینچه برون تصویب شده است که امیدواریم این امر به طور کامل محقق شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه گلستان کریدور ارتباطی با اوراسیا است، گفت: می توانیم با ارتباط با کشورهای چین، روسیه و غیره زمینه اشتغال زایی و توسعه و صادرات محصولات را فراهم کنیم.

نقوی تاکید کرد: از دیگر برنامه های این نامزد انتخاباتی، استفاده از بانوان در کابینه دولت است که در این زمینه قول داده شده و این امر بسیار ارزشمند است.

وی گفت: ستاد انتخاباتی در کل شهرهای استان افتتاح شده و ستاد خواهران هم فعال شده است و البته ما ستاد فیزیکی در شهرها نداریم و بیشتر تبلیغات در فضای مجازی، چهره به چهره و جلسات 10 الی 15 نفره با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

رییس ستاد مردمی رضایی در گلستان ادامه داد: 50 گروه و کانال در فضای مجازی فعال شده و جلسات متعددی هم برای حضور و مشارکت حداکثری و همچنین احترام به اقوام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری موجب تقویت نظام می شود

حضور حداکثری موجب تقویت نظام می شود