مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 18:502021-06-09سياسي

افراد فاقد طهارت اقتصادی در دولت جایی ندارند


رییس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی با تاکید بر اینکه مردم باید به فردی رای دهند که دغدغه اش مردم و گفتمان امامین انقلاب باشد، گفت: افراد فاقد طهارت اقتصادی نباید در دولت حتی بخشدار شوند.

- ایسنا/زنجان رییس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی با تاکید بر اینکه مردم باید به فردی رای دهند که دغدغه اش مردم و گفتمان امامین انقلاب باشد، گفت: افراد فاقد طهارت اقتصادی نباید در دولت حتی بخشدار شوند.

علی نیکزاد شامگاه امروز (19 خردادماه) در تجمع بزرگ حامیان سید ابراهیم رییسی که در پیاده راه سبزه میدان زنجان برگزار شد، افزود: ما به مردم زنجان مدیون هستیم؛ چراکه در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری، زنجانی ها بیش از 50 درصد به حجت الاسلام رییسی رای دادند و بیشترین رای این کاندیدا در شمال غرب کشور از این استان بود و ما را سربلند کردند.

وی زنجان را مهد تمدن کهن، کانون عشق و علاقه به اسلام، معنویت و اهل بیت (ع) دانست و تصریح کرد: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است و هیئت های مذهبی آن، کانون شور و عشق و دلداگی به امام حسین (ع) است.

مردم این استان تا آخرین لحظات به ثمر رسیدن انقلاب، شهیدان را تقدیم نظام کردند و عالم برجسته سید عزالدین حسینی همواره پشتیبان امام خمینی (ره) بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد فاقد طهارت اقتصادی در دولت جایی ندارند

افراد فاقد طهارت اقتصادی در دولت جایی ندارند