مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-09سياسي

حمایت تاجگردون و وکیلی از محسن رضایی


نشست هم اندیشی انتخابات 1400 و توسعه اقتصادی اجتماعی استانهای زاگرس با حضور جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی برگزار شد و حاضران در جلسه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نشست هم اندیشی انتخابات 1400 و توسعه اقتصادی اجتماعی استانهای زاگرس با حضور جمع کثیری از نمایندگان ادوار از جمله امیدوار رضایی، غلامرضا تاجگردون، محمدعلی وکیلی و نمایندگان فعلی از جمله عبدالحمید خدری نماینده بوشهر، سکینه الماسی نماینده سابق عسلویه، دیر و جم برگزار شد.

در این مراسم، نمایندگان فعلی و ادوار مجلس از استانهای خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان به سخنرانی پرداختند.

غلامرضا تاجگردون رییس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در این هم اندیشی، به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: خدمت همگی جمعیت حماسه ساز و غیرتمند و همیشه در صحنه ایلات لر و بختیاری از زن، مرد، جوان، میانسال و کهنسال، عرض ادب و احترام دارم و سخنی با شما عزیزان دارم.

تاجگردون افزود: از همه بزرگان تیره های مختلف ایلات لر که بواسطه بزرگمنشی آنها و کارها و اقداماتی که برای مردم از هر طایفه و تیره انجام داده اند و دارای منزلت و جایگاه و نفوذ هستند و مورد احترام و تکریم مردم حوزه سرزمینی و دیگر اقوام قرار دارند، می خواهم که به برهه حساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تاجگردون و وکیلی از محسن رضایی

حمایت تاجگردون و وکیلی از محسن رضایی