مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-09اجتماعي

جزییات ساختار سازمان تعلیم و تربیت کودک اعلام شد


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش جزییات ساختار تشکیلاتی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرزاد حمیدی در دومین جلسه هیات امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ضمن اشاره به طراحی ساختار این سازمان، اظهار کرد: جذب نیروی توانمند و کیفی، ساختار ماموریت گرا، تفویض ساختار و ارتباط بین حوزه علمیه و فضای مجازی از جمله مباحث و محورهای اصلی اعضای هیات امنا در مصاحبه حضوری بود.

وی در خصوص جزییات ساختار این سازمان افزود: در این سازمان ماموریت گرا دو اداره کل و دو معاونت پیش بینی شده که برای هریک از معاونت ها دو مدیریت درنظر گرفته شده است.

حمیدی با اعلام ساختار پیشنهادی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، گفت: اداره کل نظارت، ارزیابی و توسعه مشارکت ها و اداره کل برنامه ریزی و توسعه منابع دو اداره کل و معاونت تعلیم و تربیت و معاونت توانمندسازی خانواده ها دو معاونت پیشنهادی این سازمان،خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: مدیریت آموزش و پژوهش، مدیریت امور فرهنگی و تربیتی، مدیریت حمایت اجتماعی و حقوقی و مدیریت توانمندسازی و مهارت آموزی خانواده نیز به ترتیب دو مدیریت برای هر معاونت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ساختار سازمان تعلیم و تربیت کودک اعلام شد

جزییات ساختار سازمان تعلیم و تربیت کودک اعلام شد