مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:102021-06-09سياسي

رییس سازمان تعلیم و تربیت کودک انتخاب شد


در دومین جلسه هیات امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک؛ با پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش، علیرضا حاجیان زاده به عنوان رییس سازمان تعلیم و تربیت کودک انتخاب شد.

- در دومین جلسه هیات امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک؛ با پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش، "علیرضا حاجیان زاده" به عنوان رییس سازمان تعلیم و تربیت کودک انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در دومین جلسه هیات امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با بیان اینکه ایده توجه به تعلیم و تربیت کودکی مورد توجه اغلب کشورها بوده است، اظهار کرد: این موضوع شاید در ایران کمتر مورد توجه عمیق قرار گرفته است که با فرمایشات رهبری و پیگیری شورای عالی انقلاب فرهنگی این موضوع در دستورکار قرار گرفت و ساماندهی مهدهای کودک و توسعه این ماموریت برای افرادی که در این سنین هستند، به عنوان ماموریت این سازمان تعریف شد.

وی افزود: اساسنامه این سازمان به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و اقداماتی برای راه اندازی آن انجام شده است لذا اکنون باید درباره انتخاب رییس تصمیم می گرفتیم.

حاجی میرزایی بیان کرد: براساس 3معیار مشخص دنبال افرادی بودم که برای این سازمان پیشنهاد کنم یک معیار این است که فرد باید در حوزه تعلیم و تربیت کودک کار کرده باشد و حوزه و ضرورت های آن را بشناسد، معیار دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان تعلیم و تربیت کودک انتخاب شد

رییس سازمان تعلیم و تربیت کودک انتخاب شد