مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-09فرهنگي

آموزش تئاتر محیطی در مساجد استان بوشهر برگزار می شود


مسئول نمایش حوزه هنری استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، آموزش تئاتر محیطی در مساجد استان بوشهر برگزار می شود.

- اظهار داشت: اولین کارگاه تئاتر محیطی ویژه دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد با تدریس علی قربانی بازیگر، کارگردان و مدرس دانشگاه در شهر دلوار روز جمعه 21 خرداد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این کارگاه به مباحثی همچون شیوه تمرین با بازیگر، درک فضا و طراحی میزانسن بر اساس مکان و ظرفیت های موجود محیط پرداخته می شود.

مسئول نمایش حوزه هنری استان بوشهر خاطرنشان کرد: این کارگاه به صورت متناوب در دیگر شهرستان های استان بوشهر برگزار خواهد شد.

انصاری یادآور شد: این دوره بر اساس متون انتخابی توسط کارگردان و گروه نمایشی برنامه ریزی شده و پس از این کارگاه، جهت شرکت در جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد و اجرای عمومی آماده می شود.

مسئول نمایش حوزه هنری استان بوشهر با توجه به استقبال و اهمیت تئاتر در استان، دوره های متنوع دیگری برای آموزش تئاتر در حوزه هنری برنامه ریزی شده است یادآور شد: آموزش بازیگری تئاتر زیر نظر حشمت غضنفر، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما برگزار خواهد شد.

انصاری افزود: در این دوره سه ماه هنرجو تربیت حس، بیان و بدن را فرامی گیرد و در پایان دوره، نمایش کارگاهی با حضور همین هنرجویان روی صحنه خواهد رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش تئاتر محیطی در مساجد استان بوشهر برگزار می شود

آموزش تئاتر محیطی در مساجد استان بوشهر برگزار می شود