مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-09سياسي

حضور پرشور در انتخابات پاسخ به هجمه های دشمنان است


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: مردم با مشارکت حداکثری پای صندوق های رأی در پاسخ به هجمه دشمنان مبنی بر تلاش برای مشارکت حداقلی، - پلدختر- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: مردم با مشارکت حداکثری پای صندوق های رأی در پاسخ به هجمه دشمنان مبنی بر تلاش برای مشارکت حداقلی، حماسه ای ماندگار و بی نظیر خلق خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مرتضی کشکولی روز چهارشنبه در نشست روشنگری و بصیرت افزایی با رویکرد مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح در انتخابات در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر پلدختر اظهار کرد: نصرت الهی، قدرت در صحنه بودن مردم و اتکای به ولایت و رهبری منشأ اقتدار انقلاب اسلامی بوده و دشمنان از همین می ترسند.

وی به قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: در تاریخ ایران هیچگاه حضور مردم ملاک و معیار نبوده و مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور بی تأثیر بودند و حتی از ظرفیت و نظر جوانان، فرهیختگان و نخبگان استفاده نشده و بدون مشورت مردم حاکمان و صاحبان زور، نسل به نسل قدرت را در دست گرفته اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در زمان رژیم ستمشاهی کشور با دخالت مستقیم بیگانه و نه تنها تحقیر ملت بلکه تحقیر شاه، اداره شده و مردم هیچ گونه نقش و دخالتی در سرنوشت خود نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور در انتخابات پاسخ به هجمه های دشمنان است

حضور پرشور در انتخابات پاسخ به هجمه های دشمنان است